Tiedote asiakkaillemme 15.3.2020

Opiskelijoiden vastaanotto suljetaan tästä päivästä alkaen toistaiseksi. Asiakaskuntaamme kuuluu tuhansia ihmisiä, tällä toimella pyrimme omalta osaltamme rajoittamaan koronaviruksen leviämistä. Otamme erikseen yhteyttä kaikkiin ajan varanneisiin. Valmistuneiden hierojien vastaanotto on toistaiseksi avoinna normaalisti. Seuraamme viranomaisten ohjeistuksia sekä desinfioimme vastaanotto- ja hoitotiloja jatkuvasti. Ethän tule hierontaan mikäli tunnet flunssan oireita, kuulut riskiryhmään tai olet palannut ulkomailta 14 vuorokauden sisällä. Lahjakortteja kaikkiin palveluihimme voi tilata sähköpostitse osoitteesta anniriikka.tervo@suho.fi. Lahjakorttien hintoihin lisätään 5€ laskutus- ja postituslisä. Haku 3.8 alkavaan koulutukseen on käynnissä normaalisti. Hakijoiden haastattelut hoidetaan tällä hetkellä puhelimitse. Tiedotamme opiskelijoiden vastaanoton avaamisesta sekä kaikista toimintaamme liittyvistä muutoksista Instagramissa ja Facebookissa @suomenurheiluhierojaopisto sekä nettisivuillamme osoitteessa www.suho.fi. Anniriikka Tervo opiston johtaja anniriikka.tervo@suho.fi