Tiedote asiakkaillemme 6.5.2020

Opiskelijoiden hierontavastaanotto avataan jälleen 1.6. Kesä-heinäkuun hieronta-ajat ovat varattavissa osoitteessa https://vello.fi/suho/. Ammattilaisten vastaanotto on avoinna tälläkin hetkellä. Terveydenhuoltoalan toimijana huolehdimme aina erityisen tarkasti hygieniasta sekä tilojen puhtaudesta. Seuraamme viranomaisten ohjeistuksia sekä desinfioimme vastaanotto- ja hoitotiloja jatkuvasti. Pyydämme asiakkaitamme saapumaan vastaanotolle täsmällisesti hieronnan alkamishetkellä, jotta odotustilassa olisi samaan aikaan paikalla mahdollisimman vähän ihmisiä. Samasta syystä pyydämme myös varaamaan jatkokäynnit suoraan sähköisen ajanvarausjärjestelmämme kautta. Tiedotamme mahdollisista toimintaamme liittyvistä muutoksista nettisivuillamme sekä sosiaalisen median kanavissa. Anniriikka Tervo opiston johtaja anniriikka.tervo@suho.fi